top of page

Holiday Event Tasting

Public·93 members

Gimle Tromsø Storm på nett 16 desember 2023

3. des. 2023 — Frøya Tromsø Storm på nett 02.12.2023 I dag for 25 minutter for 21 ... Tromsø Storm – Frøya 69-86 Gimle – Nidaros Jets 92-54 – Det føltes ...

Eskeland: - Flørter med hvor god han kan være 4. okt. 2022 — Etter å ha startet med to seire på Østlandet forlenget Gimle Basket seiersrekken mot Tromsø Storm. nettet i den andre stakk Gimle fra gjestene ... Tromsø Storm mot Frøya på tv 2022 15 oktober 2023 14. okt. 2023 — Nyheter og Artikler Det kokte i Gimlehallen da Gimle tok første stikk. Les 2023 — [på nett==]] Oppsal Tigers 1 mot Tromsø Storm på tv 23 ... Tromsø Storm U | Trenings og profileringsklær for Soulsport Kolleksjon for Tromsø Storm U. Generelle spørsmål vedr. nettbutikkens innhold rettes tilklubbens kontaktperson Lea Brandstadmoen : e-post. Fyllingen Tromsø Storm på online 4 november 2023 Sport TV As 3. nov. 2023 — Bærum mot Centrum Tigers på nett 02.11.2023 for 2 døgn siden — Kongsberg Miners – Ammerud og Gimle – Centrum Tigers var klare som kvartfinaler ... Så gjør det selvfølgelig ikke noe at Anders Nymo er tilbake på et BLNO-lag. Jeg fulgte ham til Menlo, California for mange år siden. Nå slipper jeg å dra lenger enn til Vulkan, Oslo for å få en klem. Johannes Dolven er et selvfølgelig midtpunkt, og på svært mange måter nøkkelen til suksess. Så håper jeg han ristet av seg alle bomskudd fra midrange i treningskampen mot Frøya tidligere denne måneden. Det var sjabre greier,, men som alle vet: Treffsikkerhet er ferskvare. Centrum står igjen med det som kan bli en av ligaens mest solid guardrekker, mens utvalget av 4erere og 5ere er i tynneste laget. FRØYA BASKET «Ynge og norskere» er tittelen på Arild Sandvens presentasjon av Frøya. Det er en tittel som kunne vært brukt om mange lag i år. Jørgen Odfjell var solid for Gimle i 22/23, men flytter sørover i Europa mens Etienne Aspevik (t. h. ) flytter littv kortere, fra Oppsal til Frøya. (Foto: Marianne Stenerud) –I fjor var det importene som styrte skuta, sier Frode Ramberg som er BLNO-debutant som trener. I år det snarere nordmann på benken og nordmenn på banen som skal styre importene. Tromsø Storms åttende strake 10. des. 2022 — Tromsø Storm slo Gimle 96-88. Bildet er fra lagets kamp mot Asker Barnett 2, Laurence des Bouvrie 2, Akrem Dagnew 2. Nidaros Jets: Jakob ... Gimle - Tromsø Storm Kontakt oss: Storgata 92, boks 2515, 9272 Tromsø Tlf. 915 07760 · Annonser: Bedrift/nett: Annonseavdelingen · Annonser: Privat: Tlf 915 07760 · Personvernpolicy ... Valen Tejada, Christopher Dalland, Jørgen Lamo – bra navn! Jeg kommer til å følge godt med på Etienne Aspevik som på landslaget som U16-spiller var litt for beskjeden. Nå forventes det at han tar for seg. – En stor og sterk kar, hardtarbeidende og bevegelig og godt skolert, sier Frode Ramberg om JD Muila. Det er vel omtrent det enhver coach vil finne på å si om nesten alle importer til BLNO. Det gjenstår å se … Ognjen Nisavic trenger ingen presentasjon, de fleste vet hva han står for. Motstandere håper selvfølgelig at periodene der han «tar av» blir færrest mulig og kortest mulig. FYLLINGEN BASKET Jeg har hatt gleden av å coache landslag sammen med Calix Black Ndiaye, og jeg kjenner ham som en relativt rolig kar, men med en ganske ekstrem vinnervilje. Derfor har jeg også vært både forbauset og imponert de sesongene et svært godt mannskap visner midt i sesongen eller fisler bort en opplagt seier. Det har skjedd såpass ofte at man er blitt vant til å avskrive Fyllingen som en kuriositet. «Flinke folk fader fort» hvis man ikke har kjemien i orden. Eric Gilchrese i grønt og Lars Espe i blått? Det blir litt av en overgang. Både Ammerud og Fyllingen kan glede seg. (Foto: Marianne Stenerud) Men så har de kanskje fått nettopp dette på plass i år. Verken jeg eller andre vet nok om Isaac Likekele, men her skal det angivelig være mye å like. Det samme sier jeg gjerne om Lars Espe og Orji Okoroafor (som forleden sendte meg en melding der han sier seg enig i at han kanskje har BLNOs flateste skudd – «flatt, men effektivt» mener han). Nikolas Skouen hadde en strålende sesong i fjor, og om han fortsetter i samme spor med bedre spillere rundt seg, kan dette bli riktig bra. Fyllingen er helt der oppe i favorittsjiktet, og før en eneste kamp er spilt er det kanskje ikke noe dårlig tips. Tromsø Storm Frøya på nett 15/10/2023 14. okt. 2023 — Tromsø Storm Frøya på nett 15/10/2023 TO TØFFE KAMPER I BERGEN! Lørdag 14. oktober kl. 15.00 i Fyllingsdalshallen. Fyllingen - Tromsø Storm. Tromsø Storm mot Fyllingen på nett 14 oktober 2023 14. okt. 2023 — oktober er en rullestolbasket-camp. Gimle jakter på nytt gull Publisert 21. september 2023 Gimle kan vinne sitt tredje strake NM-gull, men er ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

bottom of page